Замяна и връщане

Замяна и връщане

Каква е процедурата по замяна и връщане на закупен продукт?

Ако закупената стока не отговаря на очакванията ви, в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване на стоката, може да я върнете или замените. За целта се свържете с нас по e-mail: info@olinda.bg.

Артикулите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид - да не са носени, прани, гладени, зацапани и др., с оригинална опаковка и етикет.

Платените от вас суми се възстановяват не по-късно от 30 календарни дни, считано от датата, на която сте упражнили правото си на връщане. От сумата, която сте платили, се удържат разходите за връщане на стоката, освен ако сте върнали стоката за своя сметка и сте ни уведомили за това.

Замяна и връщане на продукти не е възможна за артикули, които са изработени по индивидуална поръчка.

Технологичното време за обработка на върнати артикули към olinda.bg е около седмица.

За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна?

Куриерските разходи за връщане и за замяна на стока са за сметка на клиента освен в случаите, когато връщането е по вина на olinda.bg.